سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همواره بیندیشید که آن مایه زندگانی دل [امام حسن علیه السلام]

وبسایت شخصی اقای خواجه

بدون شک اپرا یکی از سریعترین مرورگرهای حال حاضردنیای اینترنت می باشد . در نسخه 9.5 این مرور گر زمان بالا آمدن برنامه کاهش قابل ملاحظه ای یافته ، سرعت ارائه Javascrip و HTML نسبت به نسخه 9.2 بیش از 2 برابر افزایش یافته و نهایتا Skin پیش فرض آن نیززیبا ترشده است . این نسخه ، یعنی نسخه 9.52 جدیدترین نسخه این مرور گر می باشد که به تازگی ارائه شده و در آن بهبودهایی از لحاظ پایداری و امنیتی در نرم افزار ایجاد شده است


]]>


حامد خواجه ::: سه شنبه 87/6/5::: ساعت 10:50 صبح

FRS Coloring Book 1.5 یک نرم افزار مخصوص است. این نرم افزار شبیه کتابی است که اکثر ما در زمان کودکی نقاشی های آن را با مداد رنگی و سلیقه خود رنگ آمیزی می کردیم. نرم افزار FRS Coloring Book شامل 100 طرح است که تنها نقاشی شده و دارای یک پالت رنگ برای رنگ آمیزی است تا کودکان بتوانند با سلیقه خود نقاشی از پیش کشیده شده را رنگ آمیزی نمایند. این نرم افزار نیز قابلیت چاپ از نقاشی ها را داراست. علاوه بر آموزش رنگ آموزی با کودکان می تواند کمکی برای آموزش نرم افزار نقاشی ویندوز به آنها نیز باشد .


]]>


حامد خواجه ::: سه شنبه 87/6/5::: ساعت 10:50 صبح

لطفا برای دانلود این نرم افزار ها به بخش دانلود سایت تبیان سری بزنید

http:\\www.tebyan.net

برای اتصال به سایت تبیان در اصفهان میتوانید از اکانت رایگان زیر استفاده کنید که فقط پول تلفن مییاد

pass:tebyannet

user:tebyannet

tel:9718227

مدیریت-حامد خواجه-09361171325




حامد خواجه ::: سه شنبه 87/6/5::: ساعت 10:22 صبح

پارس قرآن برنامه ای است برای نمایشی تصادفی آیات قرآن. آیکون برنامه به شکل یک کره سبز در گوشه سمت راست صفحه ظاهر می شود، با کلیک روی فلش نارنجی، صفحه آیه بسته می شود، با کلیک روی شماره آیه، صفحه سایت پارس قرآن برای آیه مورد نظر باز می شود، با رایت کلیک روی آیکون برنامه، پنجره کنترل باز می شود، با کلیک روی Settings می توانید تنظیمات برنامه را تغییر دهید، با کلیک روی Random یک آیه به صورت تصادفی نمایش داده می شود. از مشخصات این برنامه نمایش آیات تصادفی از قرآن مجید، قابلیت تنظیم برای نمایش زمان بندی شده آیات قرآن، قابلیت خواندن دنباله آیه مورد نظر با وصل شدن به وب سایت پارس قرآن.این برنامه توسط یکی از کاربران تبیان معرفی شده است.


]]>


حامد خواجه ::: سه شنبه 87/6/5::: ساعت 10:10 صبح

Simorgh Cinema یک نرم افزار mobile application است که بر روی اغلب تلفن های همراه قابل نصب و اجراست. این برنامه دارای مزایایی از جمله اطلاعات سینماهای تهران شامل نام سینما، نام فیلم در حال اکران، ژانر فیلم ، آدرس سینما، تلفن و کروکی سینما است. همچنین از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار می توان به امکان ارسال نظر در مورد فیلم ها ، سینماها و ... اشاره کرد. این سامانه یکی از برنامه‌های معاونت امور سینمایی در خصوص حمایت از رونق اقتصادی و ارتقای فرهنگی سینمای ایران است.
شایان ذکر است، این نرم افزار که نسخه ی نهایی نرم افزاری است که در ایام جشنواره فیلم فجر ارائه شده بود. قابلیت به روز رسانی اطلاعات را به روش بسیار ساده و آسان از طریق پیام کوتاه دارد.
در واقع می‌تواند هر هفته برنامه‌های جدید سینماها و اکران‌های جدید را با استفاده از این قابلیت به ‌روز نموده و از تازه‌ترین تغییرات در جداول اکران آگاه شد. این برنامه تحت فرمت جاواست.


]]>


حامد خواجه ::: دوشنبه 87/6/4::: ساعت 6:6 عصر

<   <<   6   7   8   9      >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 6


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :10540
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
حامد خواجه
من حامد خواجه هستم
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<